fredag, september 30, 2011

Safari


Blev så glad när jag hittade 30*30 wellpapp, jag som älskar att scrappa wellpapp! Det var Scrap-Perra som sålde dem på helgens träff och även de härliga BoBunny-papperna med safari-motiv som ropade till mig att jag måste scrappa lite Kolmården-bilder med dem :-).


På träffen köpte jag även Starburst från Lindys Stamp Gang som Designat sålde. De har en lite hårig dyna som man kan få till en riktigt schysst stänk-fläck med. Man kan även köpa till spraykork och använda dem som mister. Det blev riktigt snyggt när jag färgade bokstäverna med färgen Saxifrage Olive Copper. Den lägger sig ovanpå den glatta bokstaven och skimrar av brunt och grönt. Kommer att bli en ny favorit känner jag.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Vilken läcker färg, både brun och grön. Hoppas tiden inte gick alltför snabbt så du hann pyssla lite också och inte bara handla. Kram kram

Karin sa...

Tuff LO! Låter spännande och ser snyggt ut med tekniken du använt på bokstäverna.

Maria sa...

Fick ett litet tips av din make Bengt att titta in till dig. Vilka fina alster du gör :) Och en trevlig blogg med lite blandad kompott av allt möjligt. Önskar dig en fin dag. Kramar från Maria