fredag, mars 04, 2011

Lite skapat

I veckan har jag gjort tre LOs och jag är riktigt nöjd med dem alla!


En av mina favoritbilder på Samuel när han var liten.


Gjord efter senaste skissen på Veckans skiss med underbara
Pink Paislee papper. Jag har även testat min nya stans från
Martha Stewart för första gången. Jag är riktigt nöjd med mitt köp.


Mina killar på bechen på Öland i somras. Jag är ju inte direkt nån trendsetter men har för första gången testat att göra vimplar och det var inte sista gången!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Såklart ska du vara nöjd, de är supersnygga. Jag tycker mycket om det du gör. Trevlig helg. Kramar Katarina

Karin sa...

Så mycket fint du skapat!! Grattis till Veckans val hos Veckans skiss. Länge sedan jag hade tid att titta in hos dig. Livet har varit kämpigt ett tag. Först fars sjukdomstid och bortgång sedan fick mor diagnosen Alzheimer och allt vad det innebär nu när hon blivit ensam. Det börjar rätta till sig och jag tar tag i mitt eget liv!

Ann-Sofi sa...

Tack Karin, blev jätteglad!
Vad jobbigt med dina föräldrar. Svårt när båda blir sjuka så nära in på varandra. Jag förlorade själv min mamma i somras och det känns väldigt tomt.