lördag, april 10, 2010

Gårdagkvällens scrappande

Igår kom ungarna i säng riktigt tidigt för att vara fredag kväll så då satte jag mig direkt och scrappade. Det blev tre LOs under kvällen, måste vara personligt rekord!


Bilden är tagen av Maria som var och fotade på Papprika i december, hon tog så himla fina bilder. Gjord efter denna veckas skiss på Veckans skiss. Underbara papper från Crate. Deras nya kollektion fullkomligt älskar jag!


Även den här bilden är tagen av Maria och gjord efter skissen ovan. Papper från Pink Paislee.


Kunde inte låta blir att fota Stellas korkskruvar. Gjord efter veckans skiss från gruppen "Scetch for you to try" på Facebook. Papper från Basic Grey.

2 kommentarer:

Helena sa...

Hej Ann-sofie!

Va, härligt med en stunds scrappande! Va härligt att inspirationen och skaparglädjen infann sig då det fanns möjlighet. Tycker själv att jag oftast inte orkar när väl tillfälle ges och barnen sover, då har helt enkelt inspirationen oxå gått och lagt sig. Underbara LO:er alla tre!

Hoppas vi ses på nån träff igen. Själv har jag just anmält mig till Kungsholmsträffen den 9:e maj. Kolla in på http://webmosterhelene.blogspot.comom du är intresserad!

Kram
Helena

MArie sa...

Tjenis..Joo men de komjuinte iväg till spanien utan det vart norrköping första natten sen nu är de i Kalmar,,trist att det inte blev spanien men men de får ju spela golf iallafaLL!kRAMIZ och ha en bra helg!!