onsdag, februari 11, 2009

Dags att blogga igen kanske...

Ja, man kan ju inte räkna med några besökare om man aldrig bloggar men nu när jag har börjat jobba så är jag så himla trött på kvällarna när barnen har lagt sig. Var visserligen trött förut också men skillnaden är nog att jag sitter och glor på en dator hela dagarna och då inte är så sugen att titta på en likadan när jag kommer hem :-D. Och sen är det ju turbo-gos med ungarna innan de somnar, det är verkligen prio ett just nu!

Men jag trivs så himla bra på nya uppdraget! Kanontrevliga kolleger och bra jobb, precis ett sånt jobb jag skulle vilja stanna på. Enda nackdelen är att det ligger i Kista, alldeles för långt bort i min smak. Idag provade jag faktiskt att ta bilen till jobbet för första gången och det gick riktigt smidigt. 40 min dit och 45 min hem. Trodde det skulle vara snigelfart hem men det var några stopp men annars flöt det på bra. Det blir bilen imorgon också eftersom STELLA FYLLER 1 ÅR och jag ska gå 15.00 då.
Tänk att vår lilla tjej blir 1 år, fattar inte vart det här året har tagit vägen.


Stella tre timmar gammal

Inga kommentarer: