torsdag, januari 08, 2009

Lekdag hemma resulterar i utmattade barn

Idag kom Anja över med sina tjejer Vilda och Indra.
Käkade lunch och sen lekte ungarna som tokar så vi mammor fick lite tid att prata.
När de gick hem vid tre var Samuel och Stella helt slut. Stella hade inte sovit på hela dan och blev ganska snabbt grinig så hon fick sova en stund. Samuel slocknade vid fem strax efter middagen och Stella har just somnat så vi får väl se om de sover hela natten.

Hann inte fota gårdagskvällens scrapalster så det får jag lägga upp imorgon.
Scrappade efter en skiss jag hittade här. Kul att kolla in lite amerikanska bloggar och få lite tips.


Stella kollar lite i mina scrapalbum

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello.. Jag såg en tidning på centralen om scrapping...blev nästan sugen att köpa den, men hur ska jag ha tid med det?