lördag, december 27, 2008

Idag ha det shoppats i Farsta C!

Som sagt, idag har det shoppats! Men alltid när jag går på mellandagsrea köper jag bara grejer till ord pris. Jag är väl en dröm för butikerna.
Men det kändes skönt att hitta lite kläder inför jobbstarten. Det blev en knälång kjol, ett par byxor, en kofta och en top. Självklart kunde jag inte låta bli att köpa lite till ungarna också.
Tyvärr fick jag inte med mig Lotta utan rände runt själv.

Efter Farsta åkte jag till mitt älskade Papprika som också hade mellandagsrea.
Hängde verkligen på låset men lik förbaskat var det en hel drös med fruntimmer där redan!
Det blev bl a ett nytt läder-album, ett chipboard-album och ett annat mini-album. Tråkiga men nödvändiga saker som stållinjal och dubbelhäftande tejp. En del knappar och dekorationer samt lite nya papper. Min nya favorit är Pink Paislee´s papper. Helt underbara!
Så nu har jag suttit och fixat om i mina album och hoppas att jag ska ha ork att scrappa lite ikväll. Det får ni se här imorgon i så fall.

Chipboard-albumet jag köpte

1 kommentar:

Karin sa...

Ser ut som ett trevligt album! Vilken söt katt du har!